fbpx

Troubleshooting

טיפול בתקלות

עמוד זה מנחה אתכם לפתור תקלות באופן מהיר ופשוט

בחרו את הקטגוריה המתאימה

בעיות בחיישן

התקן את אפליקציית “רשימת חיישנים” כדי לבדוק אם חיישן האור עובד https://play.google.com/store/apps/details?id=com.miian.android.sensors&hl=iw

1. נסה להשתמש בהתקן במצב או בסביבה אחרת.
2. פתח את ההגדרות -> תצוגה כדי לבדוק אם מצב קריאה או מצב לילה מופעלים.
3. אם הבעיה נמשכת נסה לנקות את זכרון המטמון, גבה את כל הנתונים ועדכן לגירסת מערכת ההפעלה האחרונה.

פתרונות:

1. אם הבעיה מתרחשת באפליקציה יחידה, הסר את התקנת האפליקציה לפני שתנסה את השלב הבא.

2. התקן אפליקציית “רשימת חיישנים” כדי לבדוק אם חיישן הכבידה עובד או לא;

3. פתח את [הגדרות] – [תצוגה] – [מסך סיבוב אוטומטי] כדי לבדוק אם מסך הסיבוב האוטומטי מופעל.

במהלך שיחה המסך עדיין דולק ולא מכבה באופן אוטומטי, מצב הכיס פועל תמיד. גם בעת נעילת המסך, או שהמסך לא נדלק במהלך שיחה נכנסת.

פתרונות:

1. התקן אפליקציית “רשימת חיישנים” כדי לבדוק אם חיישן קירבה עובד או לא.
2. נקה את זכרון המטמון, גבה את כל הנתונים ושדרג את מערכת ההפעלה לגירסה האחרונה

אם חיישן האור שלך אינו פועל או מתעכב, אנא עיין בפתרונות הבאים:

1. נקה את זכרון המטמון, גבה את כל הנתונים ושדרג לגירסת מערכת ההפעלה האחרונה.

2. בדוק אם אתה משתמש באפליקציית טלפון / חייגן של צד שלישי, אם כן, אנא הסר את ההתקנה ונסה שוב.

ליקויים שונים בכפתורים

כאשר הכפתור נלחץ בצורה סטנדרטית אך אין מענה ללחיצה מהמכשיר, מומלץ לפנות לתמיכה טכנית.

בדוק אם הכפתור נתקע על ידי אובייקט זר (לכלוך אבק וכו). אם כן, מומלץ לקחת את המכשיר לתמיכה טכנית במעבדה מורשית.

אם הכפתור שבור / אבוד / מופרד, מומלץ להגיש בקשה לתמיכה טכנית  אצל המשווק המורשה.

בדוק אם הכפתור נתקע על ידי חפץ זר. אם העניין לא מסתדר. מומלץ להגיש בקשה לתמיכה טכנית.

פיתרונות לתצוגה ומסך 

כאשר הצג המכשיר ריק, פעם לפי השלבים הבאים:

האם מופיע מסך ריק כל הזמן או לפעמים? אם ריק תמידית אנא עקוב אחר הצעד שלהלן:
1. אם המכשיר רוטט בלחיצה על כפתור ההפעלה או אם התאורה האחורית יכולה לעבוד, אך המסך מציג שחור או לבן בלבד. מומלץ להגיש בקשה לשירות לאחר המכירה.

2. אם אין רטט בעת לחיצה על כפתור ההפעלה, אנא טעון את המכשיר למשך יותר מ- 15 דקות כדי לבדוק אם המכשיר יכול לפעול. אם מכשיר הטלפון נדלק, מומלץ להגיש בקשה לתמיכה טכנית. אם מכשיר הטלפון אינו נדלק, אנא התמודד על פי תהליך ה – “POWER ON”.

המסך ריק לעיתים
בדוק אם מופיע מסך ריק כל הזמן או לפעמים? אם המסך ריק רק לפעמים. אנא גבה את כל הנתונים, נקה את המטמון והבזק לגירסת מערכת ההפעלה האחרונה.

אם אתה מבחין באחת מהבעיות המפורטות להלן, עקוב אחר שלבי הפתרון 

מסך מגע לא עובד
מגע רפאים
שטח מת
עיכוב תגובה / מסך מגע לא מגיב
מסך מגע שבור

1. בדוק אם הבעיה קבועה או אקראית.
2. וודא שהטמפרטורה שבה אתה משתמש בטלפון שלך אינה חמה מדי וגם לא קרה מדי.
3. בדוק אם הבעיה מתרחשת בעת טעינה. אם כן, אנו ממליצים לנסות מטען וכבל נתונים נוסף.
(הערה: חוסר היציבות במתח של המטען וכבל הנתונים עלול לגרום לבעיה לא מגיבה על מסך מגע).
3. אם יש מגן מסך על המסך, נסה אם זה עובד לאחר הסרתו.
4. וודא שאין כתמים כמו מים, זיעה וכו ‘במסך המגע, אם יש, נגב את המסך ונסה שוב.

הערה:
טמפרטורת העבודה הסטנדרטית של מסך המגע הקיבולי היא -10 ℃ -45 ℃, והטמפרטורה הנמוכה ביותר תגרום לחוסר התגובה של מסך המגע.

תזכורות:
1. אנא גבה את כל הנתונים, נקה את המטמון והבזק לגירסת מערכת ההפעלה האחרונה. (הורד את אפליקציית OnePlus Switch מחנות Google Play לגיבוי נתונים בקלות)
2. אם סוגיית מסך מגע כזו מתרחשת רק בעת השימוש באפליקציה האישית, אנו ממליצים לנקות את המטמון ולהתקין את האפליקציה שוב (זו יכולה להיות בעיה באי התאמת יישומים.)

בנוסף:
1. אם יש כתמי מים ברורים או נזק כולל סדק במסך במכשיר, מומלץ להגיש בקשה לשירות לאחר המכירה מבלי לבדוק את הצעדים שהוזכרו לעיל.
2. אם לא ניתן לפתור את הבעיה לאחר הבזקת גרסת מערכת החמצן הרשמית, אנו ממליצים להגיש בקשה לשירות לאחר המכירה.

כאשר התצוגה מראה צבע לא תקין, כגון:
*מסך צהוב, שחור ולבן
*מסך מרצד / מהבהב
*קווים בתצוגה
*נקודה בהירה על המסך

במקרים אלה יש לוודא שוב כי:

1. הבעיה היא קבועה או אקראית.

2. נסה לצלם צילום מסך, ואז אשר אם למסך המסך יש את אותה הבעיה על ידי הצגתו במחשב. באופן כללי, אם צילום המסך נראה תקין על מסך המחשב אך אינו תקין בטלפון. ניתן לדעת שהבעיה נובעת מהמסך עצמו. שתף את תמונת ההשוואה במעמד הגשת בקשה לתמיכה טכנית שלאחר מכירה.

3. גבה את כל הנתונים, נקה את זכרון המטמון עדכן את המכשיר למערכת ההפעלה העדכנית ביותר. אם הוא עדיין נמשך, מומלץ לשלוח לבקשת תמיכה טכנית.

אם זיהוי טביעות האצבע שלך מתקשה לזהות או לא מזהה בכלל, נסה לבצע את השיטות הבאות בכדי לשלול גורמים מפריעים לפני המשך תיקון.

1. האם נעשה שימוש שכבת מגן שלישית על המסך? שכבת מגן שלישית אינו תהייה מוסמכת רשמית ע”י החברה ועשויה להפחית את קצב זיהוי טביעות האצבע.

2. בדוק אם  באזור זיהוי טביעות האצבע יש לכלוך, בועות או אבק בסרט המגן.

3. אם סרט המגן / זכוכית הכיסוי של אזור טביעות האצבע נשרט או סדוק. אם כן, נסה להכניס מחדש את טביעת האצבע שלך או החלף את הציפוי / המסך המגן.

4. לאחר היישום / החלפה / הסרה של הציפוי המגן החדש, יש להכניס מחדש את טביעת האצבע, אחרת יושפע שיעור ההצלחה של זיהוי טביעות האצבע.

5. אם בטל את נעילת הטלפון בסביבת אור חזקה, צריך לכסות לחלוטין את אזור הזיהוי בעזרת האצבע.

6. אם תחת טמפרטורה נמוכה (-5 מעלות) אחוז ההכרה בסביבה הוא נמוך; נסה להשתמש בטביעת האצבע בטמפרטורת החדר.

טיפים:
עקב השפעת גורמים סביבתיים כמו טמפרטורה או אור, שיעור ההכרה עשוי לרדת.
מומלץ להפעיל את פונקציית נעילת הפנים כדי לסייע בפתיחת הנעילה.

מסכים ותצוגה

גלישה והתקשרות

לרוב אין צליל בכלל, איכות צליל הרמקול נמוכה או משובשת או נשמעת בעוצמה נמוכה מאוד.

1. בדוק כי המכשיר לא במצב שקט והגבר את עוצמת הווליום עד הסוף.

2. וודא כי שקע הרמקול נקי ולא חסום על ידי גורם חיצוני כלשהו.

3. הפעל מחדש את הטלפון ובדוק את הבעיה נמשכת.


אם הפעולות שלעיל אינן עוזרות, אנא צור קשר עם התמיכה הטכנית של OnePlus.

אין צליל מהרסיבר או שעוצמת הצליל נמוכה מידי או לא תקינה

1. בדוק אם הרסיבר אינו מפיק בעיות קול, צליל נמוך או איכות צליל במהלך שיחת טלפון או במהלך שיחות קוליות באמצעות סקייפ, פייסבוק וכו.
2. אם הרסיבר סתום או מלוכלך, הוא לא יעבוד. ודא שהמקלט לא חסום על ידי נרתיק מגן או סרט מגן.


3. במהלך השיחה, אנא הפעל את הרמקול. אם אתה עדיין לא שומע צליל, יתכן שיש בעיה ברשת או בקליטה של התא. אנא נסה שוב מאוחר יותר או נסה להתקשר ממקום אחר עם רשת טובה במידת האפשר.
4. הפעל מחדש את המכשיר כדי לבדוק אם הבעיה נמשכת.

אם הבעיה מתרחשת רק בעת שימוש באפליקציה של צד שלישי, הסר את

פתרון

פתרון

תקלות במערכת

לרוב קשור לאחת מהתופעות המתוארות להלן כאשר המכשיר:

:

נתקע או קופא באופן אקראי
נתקע בלוגו של OnePlus
רוטט, אך לא מתרחש שינוי במסך
לא מגיב לאחר לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה
לא פועל

בדוק אם יש למכשיר נזק חיצוני, כגון נזק פיזי, האם הוא כפוף, סבל נזק נוזלי וכו ‘. אם הבעיות נגרמות כתוצאה מכשל בחומרה, אנו ממליצים להגיש בקשה לתמיכה טכנית.

נסה את השלבים שלהלן:
1. שחזר את הגדרות היצרן או כנס למצב שחזור בכדי לנקות את הקובץ השמור ובדוק אם הבעיה נמשכת.
2. לחץ לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה במשך 8 שניות ברציפות, ואז הפעל מחדש את המכשיר ובדוק אם הבעיה נמשכת.

בדוק את מצב התוכנה שלך:
1. גבה את כל הנתונים שלך, ואז נקה את המטמון ושדרג לגירסה האחרונה של Oxygen

2. בדוק באיזה מסך המכשיר נתקע, לוגו OnePlus או אנימציית Boot?
    א) אם המכשיר תקוע במסך כמו אנימציית האתחול, התחל בשחזור הגדרות היצרן, בדוק אם המכשיר מציג “המכשיר שלך פגום” לפני שמופיע הלוגו של OnePlus. אם כן, אנא נקה את המטמון, גבה את כל הנתונים ושדרג לגרסת מערכת ההפעלה העדכנית ביותר.
    ב). אם המכשיר נתקע בלוגו של OnePlus, אנא נקה את המטמון, גבה את כל הנתונים שלך ושדרג לגירסת מערכת ההפעלה האחרונה.

אם הצעדים שלעיל לא פתרו את הבעיה, אנו ממליצים להגיש בקשה לשירות לאחר מכירה.

כאשר נראה כי הטלפון קפא אנא עקוב אחר שלבי פתרון הבעיות המפורטים להלן:

קופא במצב השהייה:
אם המכשיר קופא ולא מגיב למגע, אנא גבה את כל הנתונים, נקה את המטמון ושדרג לגירסת מערכת ההפעלה האחרונה.

הקפאה באפליקציות של צד שלישי:
אנא בדוק אם הבעיה מתרחשת ביישום של צד שלישי יחיד או באפליקציות צד שלישי אחרות.

1. אם הבעיה מתרחשת באפליקציה של צד שלישי אחד, הסר את התקנת האפליקציה האחראית של צד שלישי, נקה את המטמון שלך ובדוק את העדכון האחרון.

2. אם הבעיה מתרחשת באפליקציות אחרות של צד שלישי, וודא שהאפליקציה תואמת לגרסת ה-Android האחרונה. נסה להסיר את כל האפליקציות האחראיות של צד שלישי, נקה את המטמון, גבה את כל הנתונים שלך שחזר חזרה לגירסה הרשמית האחרונה של OxygenOS.

קופאים בעת טעינת אפליקציות:
גבה את כל הנתונים, נקה את זיכרון המטמון של הטלפון ושחזר את הגדרת היצרן או שדרג לגירסת מערכת ההפעלה האחרונה.

אם הצעדים שלעיל לא פתרו את הבעיה, אנו ממליצים להגיש בקשה לתמיכה טכנית.

 בעיות של אתחול מחדש הם לרוב כדלקמן:
אתחל מחדש במצב המתנה: המכשיר מופעל פתאום בזמן המתנה.

1. אם הבעיה מופיעה מדי פעם, היא עלולה להיגרם על ידי חריגות בקובץ, מומלץ להקפיד על השימוש.
2. אם הבעיה מופיעה לעיתים קרובות, בדוק אם המכשיר כבר לא בRoot, אם כן, אנא גבה את כל הנתונים, נקה את זכרון המטמון ושדרג לגירסת מערכת ההפעלה האחרונה.

3. בדוק אם ישנם יותר מידי אפליקציות שרצות ברקע ומעסיקות משאב חומרה רב מדי.

4. הכנס הגדרות >> כלי עזר >>> הפעלה / כיבוי מתוזמנים >>> אינו פעיל.
ואתחל מחדש באפליקציות של צד שלישי.

אנא אשר אם הבעיה מתרחשת ביישום צד שלישי או באפליקציות צד שלישי אחרות.

1. אם הבעיה מתרחשת באפליקציה של צד שלישי אחד, הסר את התקנת האפליקציה של צד שלישי, נקה את המטמון ובדוק את העדכון האחרון.

2. אם הבעיה מתרחשת באפליקציות אחרות של צד שלישי, וודא שהאפליקציה תואמת לגרסת Android האחרונה. נסה להסיר את התקנת אפליקציות הצד השלישי, נקה את המטמון, גבה את כל הנתונים ושדרג לגירסה הרשמית והאחרונה של מערכת ההפעלה. היכנסו להגדרות >>> כלי עזר >>> הפעלה / כיבוי מתוזמנים בכדי לבדוק אם זה פועל.

אתחל מחדש באפליקציות שנטענו מראש
אנא גבה את כל הנתונים, נקה את זיכרון המטמון של הטלפון ושחזר את הגדרת היצרן או שדרג לגירסת מערכת ההפעלה האחרונה.

קריסת אפליקציות של צד שלישי
אנא עקוב אחר השלבים שלהלן:
1. נקה את הקובץ השמור והנתונים של האפליקציה של הצד שלישי או התקן מחדש את האפליקציה ובדוק אם נפטרה הבעיה.

2. בדוק אם הטלפון כבר יש ROOT, אם כן, אנא גבה את כל הנתונים, נקה את זיכרון המטמון של הטלפון ואז שדרג את הטלפון למערכת ההפעלה האחרונה מבחינה רשמית ולאחר מכן נסה שוב.

3. אשר עם מפתח האפליקציות אם הוא תואם לגרסת האנדרואיד של הטלפון.

דילוג לתוכן