OnePlus_Bullets-Wireless-2-2_earbuds-full-magnetized-USB-C

אזניות חדשות לOnePlus

OnePlus Bullets Wireless 2 מה החידושים?

החברה לא מפסיקה להפתיע, לחדש ולהתחדש בכל אחד ממוצריה ומדביקה את קצב הטכנולוגיה הקיימת בצורה חסרת תקדים. והפעם – אחרי שהאוזניות הראשונות בסדרה – הBullets wireless יצאו לפני פחות משנה, החברה שיחררה את הדגם הבא בסדרה והוא פשוט מעולה.

כידוע חברת OnePlus  ידועה כבלתי מתפשרת באיכות ביחס למחיר שפוי ובאוזניות כמו בסלולר – הם עשו זאת שוב. אמנם האוזניות החדשות מגיעות בתקציב גבוה מהקודמות בסדרה (99$ בארה”ב), אך היכולות החדשות, הביצועים ואיכות הסאונד שהן מביאות איתן מעמידות אותן לצד המתחרים הגדולים והיקרים ביותר בשוק.

נתחיל בסאונד:

התאהבו במוזיקה כל פעם מחדש – עם טרבלים רכים ובאסים נמוכים כמו שמעולם לא שמעת בעבר, בזכות טכנולוגיית שמע חדשה ומשופרת איכות הצליל ברורה יותר מהדגם הקודם בזכות מערך הדרייברים 3-Way, מבית qualcomm aptX HD הנותן חוויה של צלילים מופרדים וברורים המספקים חווית האזנה משלימה וכמעט מושלמת.
בנוסף, טכנולוגיית ביטול הרעשים של Qualcomm cVc פשוט פנומנלית. הרעש החיצוני נמוג והופך את האוזניות לבחירה נהדרת לנסיעות וללימודים באזורים עם תנועה רבה ומכיוון שהרעש הסביבתי נחסם, סביר להניח שלא נגביר את העוצמה לרמות שעלולות לסכן את השמיעה. כמובן האוזניות אידיאליות לשיחות טלפון ומבטיחות דיבור ברור מבלי שתצטרכו להרים את קולכם יתר על המידה.

עיצוב:                
האוזניות החדשות כמעט זהות לקודמותיהן. ערכות בצבעים דמויי צדף בציפוי נירוסטה, שחור ואדום או שחור וירוק זית, יחד עם סרט צוואר מסיליקון ושלט פנימי. אך קיימים כמה שינויי עיצוב עדינים ובניהם שדרוג לצורה ארגונומית הגורמת לאוזניות להיות יפות ונוחות באותה מידה.

סוללה:

טכנולוגית הWARP Charge הידועה של  OnePlusהגיעה גם לכאן, על פי הכרזת היצרן, 10 דק’ של טעינה תאפשר לכם 10 שעות של השמעה רצופה כאשר טעינה מלאה של האוזניות תספק 14 שעות (!)
עוד?
*טכנולוגיית Bluetooth 5.0 המאפשרת חיבור מהיר ומגיעות עם פונקצית הQuick Pair המאפשרת להם התאמה מהירה  למכשירי OnePlus.*בקר השליטה עם אופציה להחלפה מהירה בין מכשירים. תוכלו להחליף ברגע בין הסלולרי למחשב או לנגן המדיה ברכב מבלי לגעת בסמארטפון.

* השהה את המוסיקה שלך ברגע – פשוט מגנט את הכדוריות אחת לשניה בכדי לכבותם. בכדי לחזור, הפרד ותמשיך להריץ את השיר מאותה נקודה.

צריכים אוזניות חדשות? חבל על ההתלבטויות. בבולטס יש את כל מה שאתם צריכים יותר והם זמינות לרכישה באתר.

כתבות אחרונות

Open chat
שלום לך ותודה על פנייתך.
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן